Kundärende

Vi vill gärna veta vad du tycker om vår trafik och våra tjänster. Om du har en fråga ska vi göra vårt bästa för att du ska få ett svar så snart som möjligt. Även om du inte vill ha något svar så tar vi gärna emot din synpunkt. Den finns då med i vårt fortsatta arbete. För att vi ska kunna behandla din synpunkt eller fråga rätt och du ska få ett snabbt svar, kommer vi först att ställa några frågor till dig.

Vad handlar din fråga eller synpunkt om?

Här lägger du in ditt kundärende

Du kontaktar oss enklast genom att fylla i formuläret här ovan.
Du kan också mejla oss på info@varmlandstrafik.se,
skriva till oss och skicka brevet till Värmlandstrafik, Kundcenter Karlstad busstation, Drottninggatan 43, 652 25 Karlstad
eller ringa vår kundservice på 0771-32 32 00.

Vill du överklaga en tilläggsavgift?

Här lägger du ditt ärende

Har du råkat ut för en försening eller trafikstörning?

Gå in under Förseningsersättning i vänstermenyn.

Så behandlar vi dina personuppgifter

Värmlandstrafik och Karlstadsbuss ingår i Region Värmland, som är personuppgiftsansvarig. För oss är det viktigt att du ska känna dig trygg med att vi behandlar dina personuppgifter på ett säkert och lagligt sätt. All vår behandling av personuppgifter sker enligt gällande dataskyddslagstiftning. Läs mer här.

Inte Internet Explorer

Våra formulär fungerar bäst med webbläsarna Chrome, Firefox, Edge eller Safari. De fungerar däremot inte i Internet Explorer.


Skriv ut sida