Är du vår nye “daglig ledare” till vårt kundcenter

Publicerad

Verksamheten på vårt kundcenter har under de senaste åren utvidgats betydligt och flera funktioner har tillkommit.
Därför söker vi nu en daglig ledare som kan vara med att leda och fördela det dagliga arbetet på kundcenter.

Då det är en ledande roll så har du mycket goda ledaregenskaper samt dokumenterad erfarenhet från att leda andra.
Utbildning i ledarskap är meriterande.

Som daglig ledare förväntas det att du ska kunna samt vara väl insatt  i alla förekommande arbetsfunktioner på kundcenter.
Erfarenhet från bemanning och schemaplanering.

Kunna arbeta självständigt och fatta egna beslut.
Van och bekväm i att ta eget ansvar.
V​ara mycket flexibel och lösningsfokuserad.
Vi eftersträvar en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald.

Tjänsten är på 100% och är en tillsvidareanställning.

Varierad arbetstid som följer kundcenters öppettider.
Tjänsten är underställd platschefen på busstation.​

Vi vill gärna ha din ansökan så fort som möjligt dock senast 7 mars.
Tillträde efter överenskommelse.
Välkommen att maila din ansökan med cv och personligt brev till

david.widlund@varmlandstrafik.se