Timvikarie på kundcentret Karlstads busstation

Vi söker dig som vill bli en del av vårt team på Karlstads busstation och som vill arbeta med kundservice i världsklass.
Vi söker en timvikarie som kan hoppa in extra vid arbetstoppar och vid ordinarie personals frånvaro, ibland med kort framförhållning.

För att trivas med ditt nya arbete förutsätter vi att du:

# Är utåtriktad med ett brinnande intresse för service!
# Har förmågan att kunna möta våra kunders behov och önskemål samt en stor vilja till att hjälpa andra.
# Är flexibel och lösningsfokuserad.
# Tycker om att samarbeta med andra men att du även kan arbeta självständigt då det ingår ensamarbete.
# Har lätt för att lära dig nya uppgifter snabbt samt är van och bekväm i att ta eget ansvar.
# Du har goda kunskaper i svenska och engelska. Ytterligare språkkunskaper är meriterande.
# Har goda datakunskaper och behärskar MS Office-paketet.

Vi ser gärna att du även har god kännedom om Värmlands geografi.
Vi eftersträvar en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald.

En del av de arbetsuppgifter som ingår i arbetet:

– Biljettförsäljning och kundservice på kundcenter.
– Trafikupplysning och kundservice via telefon.
– Kommunikation med våra kunder i sociala medier.
– Hittegodshantering.
– Ledsagarservice på busstation och järnvägsstation.
– Värdskap på busstation, både inne och ute.
– Allmän daglig kontroll av invändig och utvändig miljö.

Tjänsten är en timanställning med varierad arbetstid som följer kundcenters öppettider.

Vi vill gärna ha din ansökan med cv och personligt brev så fort som möjligt dock senast 17 oktober 2020.

Välkommen att mejla din ansökan till: lena.wenngren@varmlandstrafik.se


Skriv ut sida