Vill du jobba med kundservice?

Publicerad

/var/www/wordpress/wp content/uploads/2017/01/kundcenter liten

På grund av omorganisation i företaget söker vi nu en ny arbetskamrat som vill arbeta med kundservice & värdskap i ”världsklass” och bidra till att vi blir ”Sveriges bästa kundcenter”.
För att trivas med ditt nya arbete förutsätter vi att du är utåtriktad med ett brinnande intresse för service!

Har förmågan att kunna möta våra kunders behov och önskemål samt en stor vilja till att hjälpa andra. Du bör också vara mycket flexibel och lösningsfokuserad. Tycka om att samarbeta med andra men även kunna arbeta självständigt då det ingår ensamarbete. Du bör ha lätt för att lära dig nya uppgifter snabbt samt är van och bekväm i att ta eget ansvar.

Du har goda kunskaper i svenska och engelska. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Det är viktigt att du har goda datakunskaper och behärskar MS Officepaketet. Vi ser gärna att du även har god kännedom om Värmlands geografi.

Vi eftersträvar en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald.

Du kommer att tillhöra marknadsavdelningen och är underställd gruppchefen med följande huvudsakliga ansvarsområden:

— Biljettförsäljning och kundservice vid kundcenter

— Kundservice via telefon

— Behjälplig med ledsagarservice på busstation och järnvägsstation

— Boka och hantera serviceresor

— Värdskap på hela busstation

— Allmän daglig kontroll av invändig och utvändig miljö.

— Hittegodshantering

— Övriga uppgifter som anvisas av ansvarig chef

Tillsvidareanställning, deltid med varierad arbetstid som följer kundcenters öppettider.

Tjänsten är på 60% men vi hoppas du kan tänka dig att arbeta mer vid arbetstoppar och vid ordinarie personals frånvaro på våra båda kundcenter, busstation och CSK.

Vi vill gärna ha din ansökan med cv och personligt brev så fort som möjligt dock senast 22 januari 2017.
Välkommen att maila din ansökan till:
lena.wenngren@varmlandstrafik.se