Vi söker medarbetare till Kundcenter

Publicerad

Vi söker dig som vill bli en del av vårt team på vårt Kundcenter på Karlstads busstation och vill arbeta med kundservice i världsklass samt bidra till att vi blir Sveriges bästa kundcenter.

Vi ligger i startgroparna för att utvidga verksamheten på vårt kundcenter. Detta för att kunna möta fler och nya behov hos våra resenärer.

För att trivas med ditt nya arbete förutsätter vi att du är utåtriktad och har ett brinnande intresse för service.
Du har förmågan att kunna möta våra kunders behov och önskemål samt har en stor vilja att hjälpa andra.

Du bör också vara mycket flexibel och lösningsfokuserad.

Tycka om att samarbeta med andra men även kunna arbeta självständigt då det ingår ensamarbete.

Du bör ha lätt för att lära dig nya uppgifter snabbt samt vara van och bekväm i att ta eget ansvar.

Du har goda kunskaper i svenska och engelska, ytterligare språkkunskaper är meriterande.

Det är viktigt att du har goda datakunskaper och behärskar MS Officepaketet.

Vi ser gärna att du även har god kännedom om Värmlands geografi.

Vi eftersträvar en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald.

 

En del av arbetsuppgifterna som kommer att ingå i ditt arbete:

Biljettförsäljning och kundservice på kundcenter
Trafikupplysning och kundservice via telefon
Kommunikation med våra kunder via sociala medier
Hittegodshantering
Ledsagarservice på busstation och järnvägsstation
Värdskap på busstation, både inne och ute

 

Tidsbegränsad anställning, 1/11- 30/4 med möjlighet till förlängning.

Varierad arbetstid som följer kundcenters öppettider.

Vi söker två tjänster på vardera 100 procent

Vi är också i behov av medarbetare som kan hoppa in extra vid arbetstoppar och vid ordinarie personals frånvaro och då många gånger med kort framförhållning.

 

Vi vill gärna ha din ansökan så fort som möjligt, dock senast 3/10.

Välkommen att maila din ansökan till:
lena.wenngren@varmlandstrafik.se