Extra telefonnummer för beställning av servicetrafik

Publicerad
/var/www/wordpress/wp content/uploads/2016/12/servicebuss20 liten linn
/var/www/wordpress/wp content/uploads/2016/12/servicebuss20 liten linn


Vi är ledsna för och beklagar de problem som våra färdtjänstkunder råkat ut för under julhelgen, vår trafikintensivaste helg på året. Vi undersöker intensivt vad som hänt med tillgängligheten på vår jourtelefon under helgen. En del av våra kunder har fastnat i en lång, och oförklarlig, telefonkö som vi bara kan beklaga.

 
Vi har vi gjort ett felanmälningsärende hos Telia för att få det som inte fungerat åtgärdat och för att utreda vad felet kan bero på.
 
Vi önskar också få in avvikelserna i vårt felhanteringssystem och önskar att ni som på något sätt råkat ut för dessa problem under julhelgen hör av er till oss och anmäler vad som hänt via vår webbsida här:
 
 
För att säkerställa tillgängligheten för våra kunder har vi lagt till ytterligare två jourtelefonnummer för beställningar när vår Beställningscentral har stängt.
 
# Om problem uppstår med att nå oss för att beställa resa i servicetrafiken när vår ordinarie beställningscentral har stängt finns ett tillfälligt nummer; 072 – 598 23 88 som kan användas i nödfall om det inte går att komma fram på vår ordinarie beställningstelefon.
 
# Kunder i Säffle/Grums ringer på 054-150220 under jourtid.
De tillfälliga numren går direkt till vår leverantör, Keolis.
 
Vi kommer att personligen kontakta de som drabbats under julen för att närmare undersöka vad som hänt och hur de drabbats.
// Värmlandstrafik.